سلام عليكم دكتور لو سمحت أنا عندي وزن زايد في بطن و والجوانب لو سمحت
11:39 م الخميس 28 مايو 2020
سلام عليكم دكتور لو سمحت أنا عندي وزن زايد في بطن و والجوانب لو سمحت ممكن رجيم او حركات رياضية لتخصيص
تراكم الدهون في مناطق معينة بالجسم بيدل على لخبطة في اكلنا.. ممكن يكون اكلنا يكون فيه نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة.
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد النظام الغذائي والرياضي الأنسب لجسمك واللي هيساعدنا نوصل للوزن اللي احنا عايزينه ونحافظ عليه.