انا برضع طبيعي وتخنت اوي وعايزه اخس وباخد حبوب منع الحمل ايه النظام الغذائي
11:37 م الخميس 28 مايو 2020
انا برضع طبيعي وتخنت اوي وعايزه اخس وباخد حبوب منع الحمل ايه النظام الغذائي اللي امش عليه يخسسني ومايضرس الطفل
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الغذائي المناسب لجسمك وحالتك عشان نقدر نستمر عليه بدون ما يأثر عليكي وعلى ادرار اللبن للبيبي وفي نفس الوقت يساعدنا ننزل في الوزن ونوصل للوزن اللي عايزينه