اعاني من النحافه الشديده ارجو الافاده
11:35 م الخميس 28 مايو 2020
اعاني من النحافه الشديده ارجو الافاده
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك ونحدد النظام الغذائي المناسب لجسمك واحتياجاته من العناصر الغذائية عشان نزيد في الوزن بطريقة صحية مع الاستمرار