عايزه اخس من ٣الى٤كيلو من غير مضاعفات وعايز دواء يكون أمن لسد الشهيه مع
11:34 م الخميس 28 مايو 2020
عايزه اخس من ٣الى٤كيلو من غير مضاعفات وعايز دواء يكون أمن لسد الشهيه مع العلم انى معنديش اى امراض
مش بننصح بتناول اي ادوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك. ومحتاجين نعمل نظام غذائي متوازن عشان ننزل في الوزن واحنا بافضل صحة.