اشعر دائما بالهبوط وضغطي واطي ودايما دايخ وكنت عايز اعرف هل ليه علاقة بالتغذية
11:32 م الخميس 28 مايو 2020
اشعر دائما بالهبوط وضغطي واطي ودايما دايخ وكنت عايز اعرف هل ليه علاقة بالتغذية ولا ممكن يكون ليه علاقة بتخصص طبي اخر
محتاجين نعمل تحاليل وتقييم كامل عشان نقدر نحدد السبب وقد يكون ليه علاقة بالتغذية لو مبناخدش وجباتنا والعناصر اللازمة لاحتياجات جسمنا