لو سمحتو انا وزني زايد 10 كبلو مع اني ما بكلش كتير وجبه واحده يوميا وبتكون
11:28 م الخميس 28 مايو 2020
لو سمحتو انا وزني زايد 10 كبلو مع اني ما بكلش كتير وجبه واحده يوميا وبتكون بسيطه انا بشرب ميه كتير وباكل عيش قليل مابكترش غي السكر او الحلويات عشان اصلا مابحبهاش عندي 22سنه ومارست رياضه وبرضو مغيش فايده ايه الحل وطبعا اكيد مش ختقولي رجيم لان انا الطبيعي بتاعي رجيم
مش لازم عشان ننزل في الوزن نقلل الاكل بصورة كبيرة لدرجة وجبة واحدة وان جسمنا مياخدش العناصر اللازمة ليه دة كدة هيأثر على صحتنا بالسلب، وقد تكون الوجبة الواحدة فيها عناصر مش مفيدة زي النشويات البسيطة والسكريات فتزود وزننا.
محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن صحي مناسب لجسمك وحالتك ومع الاستمرار هننزل في الوزن واحنا بأفضل صحة.