بخس بسرعه جداا واكلي مش منتظم بس باكل يعني مش قاطعه الاكل بس باكل بالراحه
11:25 م الخميس 28 مايو 2020
بخس بسرعه جداا واكلي مش منتظم بس باكل يعني مش قاطعه الاكل بس باكل بالراحه عشان سناني ضعيفه وحاليا بقيت ٥٣ كيلو وبالنسبه ل طولي مش لطيف وبقا شكلي وحش اوي ودا مكرهني ف حجات كتير كنت مصدقت اني اثق فيها وابدتي اعملها ف اي نظام غذائي امشي عليه يساعدني ف اني اتخن او اني محرقش بالسرعه دي لدرجه اني اخس بالخمسه كيلو ف اسبوع
محتاجين نحل مشكلة الاسنان عشان نعرف ناكل براحتنا وننظم اكلنا بشكل أكبر، النظام الغذائي محتاج يكون متوازن وفيه كل العناصر الغذائية اللازمة لجسمك عشان مينزلش بالسرعة دي وطبعا محتاجين نتأكد ان مفيش انينيا او اي سبب مأدي لنزول الوزن بالسرعة دي