انا وزني ٦٠ وعمري ١٣ وطولي ١٥٠ ابغا حميه صحيه تخليني اخسر٢١ كيلو
11:22 م الخميس 28 مايو 2020
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد النظام الغذائي الانسب لجسمك ومرحلتك ونقدر نستمر عليه ونوصل للوزن اللي احنا عايزينه بالتدريج