لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم بنتى فى 3 ثانوى و جهدها قليل ، عملنله تحاليل صورة الدم طبيعية
11:17 م الخميس 28 مايو 2020
السلام عليكم بنتى فى 3 ثانوى و جهدها قليل ، عملنله تحاليل صورة الدم طبيعية لكن عنده نقص كالسيوم و فيتامين د بسأل عن نظام غذائى يفيدها ويساعدها فى المذاكرة شكرا
محتاجين نعمل نظام غذائي مفصل على حالتها واحتياجات جسمها في المرحلة دي ونتأكد اننا بناخد كل العناصر الغذائية اللازمة بناء جسمها