لم يتم العثور على نتائج البحث
عايزة نظام يخسسنى لانى وازنى ١٠٠ كيلو وجسمي مليان من الكتاف والبطن اكتر
02:17 ص السبت 13 يونيو 2020
عايزة نظام يخسسنى لانى وازنى ١٠٠ كيلو وجسمي مليان من الكتاف والبطن اكتر ورفيعه من الرجلين ممنك اي حاجة تساعدنى فى التخسيس
تراكم الدهون في مناطق معينة في الجسم بيدل على لخبطة في الأكل، ممكن يكون اكلنا فيه نسبة عالية من السكريات والنشويات البسيطة. فمحتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لطبيعة جسمك واستجابته والمناسب ليه وكمان نهتم بالمجهود البدني عشان نقدر نوصل للوزن والشكل اللي احنا عايزينه.