لم يتم العثور على نتائج البحث
السلام عليكم عمري ١٥وزني ٤١وطولي ١٥٨بعد رجيم قاسي عملت تثبيت فهل مسموح
02:02 ص السبت 13 يونيو 2020
السلام عليكم عمري ١٥وزني ٤١وطولي ١٥٨بعد رجيم قاسي عملت تثبيت فهل مسموح تناول قطعة كيك بيتي ليلا ومن ثم ممارسة تمارين رياضية لانها حفلة عيد ميلاد وانا لا اريد زيادة وزني هل يمكن كتابة نظام غذائي لذلك اليوم
مش لازم ابدا نعمل نظام قاسي عشان نقدر نحافظ على وزننا ونحرم نفسنا من الاكلات اللي بنحبها، لكن نقدر نعمل نظام متوازن يساعدنا ناكل كل اللي بنحبه وفي نفس الوزن نحافظ على الوزن اللي وصلناله عشان نقدر نستمر عليه.