لم يتم العثور على نتائج البحث
عندي 37 سنه مدربه رياضيهوزني زاد جدا من 60 لقيت نفسي85 مع الم ف الجسم
01:54 ص السبت 13 يونيو 2020
عندي 37 سنه مدربه رياضيهوزني زاد جدا من 60 لقيت نفسي85 مع الم ف الجسم كان ف نقص ف فيتامين د ومستمريه ع الابر بس نسبه الحرق عندي صعيف برضه مع مراعاه الاكل والتمرين بقي ف صعوبه بس بحاول لكن الوزن مش عايز ينزل خالص وده مأثر ع حركتي جدا وعملي مشكله كبيره مش بقدر اصلي غير وانا اعده الم فضيع ف رجلي لان عندي التهابات ف المفاصل والدكتور مصمم اخس بس مش عارفه جربت كل الطرق الحرق مش عايز يشتغل نهائى الحل ايه
في بعض الطرق بنقدر نعلي بيها الحرق، ولكن لازم نعمل تقييم كامل لحالتك الأول عشان نقدر نحدد النظام الانسب لحالتك واللي هتقدري تستمري عليه مع مراعاه حالتك الصحية. وان شاء الله مع الاستمرار هنقدر نوصل للوزن اللي احنا عايزينه.