لم يتم العثور على نتائج البحث
انا بأكل مرة واحدة في اليوم وبتكون قليله 165 وزني47 وطولي ولو اكلت
09:21 م الجمعة 19 يونيو 2020
انا بأكل مرة واحدة في اليوم وبتكون قليله 165 وزني47 وطولي ولو اكلت اكتر من كده بطني بتوجعني وانا عندي عسر هضم شديد بعمل براز في رانج من 10 -15 يوم
محتاجين نحل مشكلة عسر الهضم ونتابع مع طبيب باطني مختص