لم يتم العثور على نتائج البحث
ابني عنده 3 سنين ومش بياكل كويس خالص ممكن اديله دوا فاتح شهيه ولا اديله
09:05 م الجمعة 19 يونيو 2020
ابني عنده 3 سنين ومش بياكل كويس خالص ممكن اديله دوا فاتح شهيه ولا اديله ايه مع العلم جسمه ضعيف شكرا
لا يفضل تمام تناول اي ادوية غير تحت اشراف طبيب متابع للحالة. ممكن نبتدي ندخل خضروات وفواكة واطعمة بيحبها ونزود الالوان والاشكال في الأكل بحيث يتشجع يأكل أكتر.