لم يتم العثور على نتائج البحث
عندى 17 سنه ونحيف جدا مع انى باكل كتير جدا وجسمى مش بيتبني مع انى طويل
09:02 م الجمعة 19 يونيو 2020
عندى 17 سنه ونحيف جدا مع انى باكل كتير جدا وجسمى مش بيتبني مع انى طويل ممكن حل
ممكن نكون بناكل كتير لكن مش العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمنا للبناء في المرحلة دي. نحاول نخلي الأكل متوازن أكتر وفيه عناصر غذائية مفيدة ومتنوعة.