لم يتم العثور على نتائج البحث
ازاي احسب نسبة الدهون المفروض اخدها يوميا ونسبه الكيبوهيدرات ومع العلم
08:47 م الجمعة 19 يونيو 2020
ازاي احسب نسبة الدهون المفروض اخدها يوميا ونسبه الكيبوهيدرات ومع العلم وزني ١٢٠ كيلو جرام وطولي وعايزة اوصل لوزن ٨٥ علي الاقل ١٧٤
النسب بتختلف من شخص لأخر حسب احتياجات الجسم وتقسيمة العناصر الغذائية على مدار اليوم. وعشان نحسب دة بدقة ونعمل نظام مناسب ليك هنحتاج نعمل تقييم كامل لحالتك الأول