لم يتم العثور على نتائج البحث
اريد زيادة وزني وقمت بكافة التحاليل ولا يوجد اي مشاكل وانا أكل كثيرا جدا
08:45 م الجمعة 19 يونيو 2020
اريد زيادة وزني وقمت بكافة التحاليل ولا يوجد اي مشاكل وانا أكل كثيرا جدا ولا يزيد وزني اريد وصفة فعالة جدا لزيادة وزني
الحمد لله ان التحاليل سليمة، هنحتاج نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر اللي محتاجها جسمنا عشان نزيد واحنا بصحة جيدة. ممكن نكون بناكل بس مش أكل صحي او اللي محتاجة الجسم من العناصر. هنعمل نظام حسب احتياجات جسمك وهنستمر عليه لان زيادة الوزن بتحتاج وقت شوية لكن مع الاستمرار ان شاء الله بنلاقي نتيجة كويسة.