السلام عليكم بعد اذنك يا دكتور انا جبت اكل من يومين من محل وهو نضيف جدا
05:51 م السبت 27 يونيو 2020
السلام عليكم بعد اذنك يا دكتور انا جبت اكل من يومين من محل وهو نضيف جدا بس للأسف الاكل ال جبتو مكنش له طعم والعيش كان بايت ومن وقتها وانا بطنى وجعانى جدا وكل ساعه بدخل الحمام دا ممكن يكون ايه ؟ واى حاجه بشربها او باكلها بحس بعدها انى عاوز ادخل الحمام
ممكن يكون الاكل كان ملوث او في شيء فاسد، ان شاء الله تبقى كويس ولو حصل اي مضاعفات يفضل نتوجة لاقرب مستشفى