اريد ان انقص في الوزن لكن لااعرف الطريق الى ذلك علما اني قليلة النشاطة
05:49 م السبت 27 يونيو 2020
اريد ان انقص في الوزن لكن لااعرف الطريق الى ذلك علما اني قليلة النشاطة وكذلك لااتناول وجبة الغذاء لظرف عملي لذا اريد استشارة ماهي الحمية التي يجب ان اتبعها عمري 38طولي168وزني 85
لازم نعمل تقييم كامل لحالتك وظروفك الصحية وطبيعة يومك عشان نحدد نظام غذائي مناسب ليكي ولظروفك وتقدري تلتزمي بيه عشان نلاقي النتيجة اللي عايزنها. ومش شرط خالص عشان ننزل في الوزن نقلل الاكل او منتناولش وجبة الغدا. وكمان لازم نحاول نخافظ على المجهود البدني والحركة.