عمري24وبرضع طفله 7شهور وعايزه نظام غذائي طولي 155 ووزني 78وكنت مشيت علي
05:46 م السبت 27 يونيو 2020
عمري24وبرضع طفله 7شهور وعايزه نظام غذائي طولي 155 ووزني 78وكنت مشيت علي نظام 10 ايام ومش خسيت غير نص كيلو وكنت منعت سكر خالص وشكرا مقدما وارجو الرد
عشان نعمل نظام غذائي مناسب لحالتك ولوجود بيبي ورضاعة لازم نعمل تقييم كامل لحالتك عشان يكون النظام متوازن وصحي وتقدري تستمري عليه وتوصلي للوزن اللي عايزاه بالتدريج.