عمري 20 عاماً طولي 170 وزني 49 واعاني من النحافه اريد ان اسأل من مشروب
05:43 م السبت 27 يونيو 2020
عمري 20 عاماً طولي 170 وزني 49 واعاني من النحافه اريد ان اسأل من مشروب الخميره مع السكر والماء الدافئ هل سيزداد وزني؟ وفي كم يوم سيزيد وزني وكم كيلو سأزيد وشكراً 💚🌺
أهلا بيك، عشان نزيد في الوزن بطريقة صحية ومتوازنة محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمنا عشان نزيد بالتدريج ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله.