عندي 14 سنة و عندي ترهلات في بطني و الارداف و كنت عايزة نظام غذائي يساعد
05:35 م السبت 27 يونيو 2020
عندي 14 سنة و عندي ترهلات في بطني و الارداف و كنت عايزة نظام غذائي يساعد على فقدانها و الحفاظ على جسمي
أهلا بيكي، محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر اللازمة لبناء جسمنا في المرحلة دي وفي نفس الوقت يساعدنا على نزول الوزن. ومحتاجين نقلل على قد ما نقدر الفاست فود والسكريات والنشويات البسيطة ونحافظ على المجهود البدني وممارسة اي نوع رياضة بنحبها.