مريضة تلاسيميا خفيفة العمر 17 عام ماهي الأطعمة المفيدة لها والأطعمة الضارة
05:29 م السبت 27 يونيو 2020
مريضة تلاسيميا خفيفة العمر 17 عام ماهي الأطعمة المفيدة لها والأطعمة الضارة وكيف يكون تخفيف الوزن في حالتها مع العلم ان وزنها 90 وطولها 171 وستعمل فقط حبوب الفوليك أسيد
لازم يكون في تقييم كامل لحالتها الأول عشان نقدر نحدد النظام الأنسب ليها واللي هتقدر تستمر عليه بدون اي ضرر على صحتها.