عايز برنامج غذائي للتخسيس انا طولى ١٦٤سم ووزنى ١٠٢ كيلو
05:28 م السبت 27 يونيو 2020
النظام الغذائي بيختلف من شخص لآخر طبقا لأكتر من حاجة. وعشان نعمل نظام غذائي متوازن مناسب لحالتك وجسمك لازم نعمل تقييم كامل لحالتك الأول عشان يكون النظام مناسب ونقدر تستمر عليه ونوصل للوزن اللي عايزينه واحنا بأفضل صحة.