إنقاص وزني 181طولي 176 كتله الدهون 264ايش الجدول الغذائي المتبع الأنسب
05:26 م السبت 27 يونيو 2020
إنقاص وزني 181طولي 176 كتله الدهون 264ايش الجدول الغذائي المتبع الأنسب لذلك
عشان نعمل نظام غذائي مناسب لحالتك ونقدر نستمر عليه ونوصل للوزن اللي عايزينه بالتدريج محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك.