هل يساهم تناول حبوب الحديد في فتح الشهية لانني لا استطيع السيطة على نفسي
05:24 م السبت 27 يونيو 2020
هل يساهم تناول حبوب الحديد في فتح الشهية لانني لا استطيع السيطة على نفسي و شهيتي مفتوحة جدا
محتاجين نراجع أكتر من حاجة ونراجع طريقة تعاملنا مع الأكل ونظام وجباتنا وكميتها عشان نقدر نقنن على قد ما نقدر وميكونش الاكل متاح طول الوقت.