انا مريضة كهربا زيادة ف المخ وعندي نسبة سمنة وعايزة انخلص منها وزني 87
05:22 م السبت 27 يونيو 2020
انا مريضة كهربا زيادة ف المخ وعندي نسبة سمنة وعايزة انخلص منها وزني 87 وطولي 157 عايزة دوا تخسيس ينفع معايا ومع مرضي لاني مينفعش اتعرض لدايت قاسي والدواء ياريت xr 500 يكون ينفع مع دوايا الأساسي انا باخد دواء تيراتام
مش بننصح أبدا بتناول اي ادوية غير تحت اشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك.
ولازم عشان نعمل نظام غذائي مناسب لحالتك الصحية يكون بعد عمل تقييم كامل لحالتك عشان النظام يكون مناسب وتقدر تستمر عليه بدون اي ضرر او تعب ونوصل للوزن اللي احنا عايزينه.