افضل ڤيتامين حبوب لزيادة الون مع العلم وزنى ثابت لفترة طويلة على ٥٢ كجم
05:20 م السبت 27 يونيو 2020
افضل ڤيتامين حبوب لزيادة الون مع العلم وزنى ثابت لفترة طويلة على ٥٢ كجم وطوالى ١٦٨ كجم هل هذا وزن مثالى ام لدى نحافة واريد ان اتخن عضلات اليدين والرجل السمانه انهم نحاف جدا
أهلا بيك، مش بننصح بتناول اي أدوية او حبوب غير تحت اشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك.
والوزن المثالي هو اللي بنكون مرتاحين معاه وبتمتع بكامل الصحة والرشاقة حتى لو ازيد او اقل من الميزان بشيء بسيط.
ولو محتاجين نزيد في الوزن لازم نعمل نظام غذائي فيه كل العناصر الغذائية اللازمة للجسم، ودة بيتحدد بعد تقييم كامل لحالتك.