ممكن نظام غذائي لمريض القولون
05:08 م السبت 27 يونيو 2020
ممكن نظام غذائي لمريض القولون
أهلا بحضرتك، النظام الغذائي بيتحدد حسب احتياجات كل جسم وحالته الصحية. ولكن في العموم نتجنب الاشياء اللي بتهيج القولون زي البقوليات والحبوب والمقليات والزيوت المهدرجة.