انا وزني مره زايد وابيي نظام تخسيس
05:01 م السبت 27 يونيو 2020
انا وزني مره زايد وابيي نظام تخسيس
النظام بيختلف من شخص لآخر حسب الأنسب لكل جسم عشان ننزل بالتدريج وبصورة صحية ومتوازنة ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله. وعشان نحدد النظام الأنسب لازم نعمل تقييم كامل لحالتك.