وزني 56 كيلو جرام، وطولي 179 سم، وحركتي قليلة، السن 21 عام، اريد نظام غذائي
04:58 م السبت 27 يونيو 2020
وزني 56 كيلو جرام، وطولي 179 سم، وحركتي قليلة، السن 21 عام، اريد نظام غذائي وبعض التمارين لزيادة الوزن وشكرا جزيلا
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد العناصر الغذائية اللي محتاجها جسمك عشان نزيد بطريقة صحية ومتوازنة ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله.