السلام عليكم انا كانت محتاج نظام غذئي ان انا بلعب رياضه و وزني مبينزلش
04:55 م السبت 27 يونيو 2020
السلام عليكم انا كانت محتاج نظام غذئي ان انا بلعب رياضه و وزني مبينزلش كتير و مش بسرعه فا كانت محتاج اعرف نظام حلو لي جسمي سمعت عند حبوب FORSKOLIN تباع الدكتور مايكل موراي فا هل هي فعلا حلوه ام لا ليها اضرار وله لا لو هي اجابية بعد لما الوزن ينزل هل ممكن يرجع تاني بي سهوله انا وزني 86 طولي 171 سني 21 و مش شرط نوع الحبوب ده انا عاوز حاجه تجيب معايا مفعول جامد يعني وشكرا في انتظار الرد
وعليكم السلام
مش بننصح تماما بتناول اي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متسببش اي ضرر على صحتك.
عشان ننزل في الوزن ونكون بأفضل صحة ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله، محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن حسب إحتياجات جسمك وطبيعته والطريقة الأنسب لاستجابته.. وعشان نحدد دة لازم نعمل تقييم كامل لحالتك الأول.