لو سمحت انا وزنى 60 كيلو وطولى155 سم ف المفروض اخس قد ايه واعمل ايه بضبط
03:30 ص الثلاثاء 14 يوليه 2020
لو سمحت انا وزنى 60 كيلو وطولى155 سم ف المفروض اخس قد ايه واعمل ايه بضبط عشان اوصل للوزن المثالى وهل ف نظام غذائي معين امشي عليه انا مبتحركش كتير يعنى ،وشكراا
الوزن المثالي هو اللي بنتمتع معاه بكامل الصحة والرشاقة حتى لو ازيد من الميزان بشيء بسيط. ولو محتاجين نخس محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الغذائي الأنسب لحالتك وهدفك وجسمك.