وزني ١٠٠ كيلو وطولي ١٨٦ سم وعمري ٣٤ سنه وأعاني من ارتفاع ضغط الدم واخد
03:36 ص الثلاثاء 14 يوليه 2020
وزني ١٠٠ كيلو وطولي ١٨٦ سم وعمري ٣٤ سنه وأعاني من ارتفاع ضغط الدم واخد علاج منتظم اسمه تكلو عايز اخس للوزن المثالي كام وافضل طريقة أو دواءء عشان اخس بسرعه عايز نظام غذائي صحي سريع بعد امركم
مش بننصح بتناول اي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان ميسببش اي ضرر علي صحتك.
ومحتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الغذائي الأنسب ليك ولجسمك وطبيعه استجابته ويقدر ينزل بالتدريج بدون اي تأثير على صحتك.
وطبعا لازم ناخد بالنا من المجهود البدني وممارسة الرياضة بانتظام.