ليه لما بعمل دايت وخاصا الصيام المتقطع بيحصل غندي لخبطه في البريود وبتيجي
03:33 ص الثلاثاء 14 يوليه 2020
ليه لما بعمل دايت وخاصا الصيام المتقطع بيحصل غندي لخبطه في البريود وبتيجي قبل ميعادها
بيحصل لخبطة في الهرمونات، ناخد بالنا بس ان الدايت بتاعنا مش قاسي ويكون جسمنا بياخد كل العناصر الغذائية اللي هو محتاجها.