السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا شايله الغده الدرقيه وباخد الثيروكسين
03:39 ص الثلاثاء 14 يوليه 2020
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا شايله الغده الدرقيه وباخد الثيروكسين ١٠٠ والحرق عندي ضعيف جدا عمري ٤٠ سنه وزني ٩٨ كيلو طولي ١٥٥ سم طبعا متزوجه وعندي بنت ١٤ سنه وولد ١٣ سنه ولاداهم قيصريه اه هوا الي يعلي نسبة الحرق وكمان النظام الغذائي الي اتبعه اه هوا شكرا جزيلا
وعليكم السلام، بنقدر نعلي الحرق وفق نظام غذائي متكامل مناسب لجسمك وطبيعه استجابته وصحتك وهدفك.. وعشان نحدد النظام الأنسب واللي هتقدري تستمري عليه بدون تأثير سلبي على صحتك لازم نعمل تقييم كامل لحالتك الأول.