اريد زياده وزني 7ك خلال اسبوعين السعرات الحراريه1676 ارجو الرد
03:44 ص الثلاثاء 14 يوليه 2020
عشان نزيد في الوزن محتاجين نتبع نظام غذائي متوازن مناسب لاحتياجات جسمنا من العناصر الغذائية، وزيادة الوزن بتاخد وقت طويلة شوية فواحدة واحدة هنكتسب الوزن اللي احنا عايزينه.