سلام عليكم اتمنى ان تكونو بخيرا لو سمحت اريد برنامج لزيادة الوزن و هل تنصحني
03:11 ص الثلاثاء 14 يوليه 2020
سلام عليكم اتمنى ان تكونو بخيرا لو سمحت اريد برنامج لزيادة الوزن و هل تنصحني بتناول المكملات الغذائية لانني لا أستطيع تناول الكثير من الاكل و شكرا
مش بننصح بتناول اي ادوية او مكملات غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متأثرش على صحتك.
الأفضل نعمل نظام غذائي متوازن صحي عشان نزيد في الوزن واحنا بكامل الصحة ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنكتسبه.