اريد زيادة وزني 174 الطول الوزن 53 العمر19 العب جيم
03:05 ص الثلاثاء 14 يوليه 2020
محتاجين نعمل نظام غذائي مناسب لحالتك ولاحتياجات جسمك عشان نقدر نزيد بالتدريج وبطريقة صحية ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنكتسبه.