لو سمحت انا مريم 15 سنة طولي 165 ووزني 58 ونحيفة وبحرج جدا من الموضوع ده
03:02 ص الثلاثاء 14 يوليه 2020
لو سمحت انا مريم 15 سنة طولي 165 ووزني 58 ونحيفة وبحرج جدا من الموضوع ده وبحاول ازود ف اكلي سعرات حرارية ا و اني اكل قبل ما انام عشان يمكن اتخن وتخنت ف 3 شهور بس 4 كيلو وده حاجة بسيطة جدا يعني وشعري قصير جدا بس ماما كدا بردوا شعرها قصير هل ممكن اتخن ف فترة قصيرة او شعري يطول ولا شعري مش مكن يطول لان ده عامل وراثي ارجو الرد
ازيك يا مريم، الرفع ممن يكون عامل وراثي وممكن تبقى مرحلة سنية وجسمك هيتغير مع الوقت، ولكن خلينا نأكد على الأكل الصحي في وجباتنا ونبعد عن اي فاسد فود وحلويات زيادة. ونمارس اي نوع رياضة بنحبها.