دكتور انا مشكلتى البطن صعبه جدااا قللت اكل شربت اعشاب عندى دهون فظيعه
02:53 ص الثلاثاء 14 يوليه 2020
دكتور انا مشكلتى البطن صعبه جدااا قللت اكل شربت اعشاب عندى دهون فظيعه كتله الجسم عندى 319 عاوزه برشام ينزل دهون دى كمان اتى كسوله مش بعرف اعمل رياضه انا ولاده 3 مرات قيصرى سنى 35 وزنى 64 وطولى 145
مش بننصح بتناول اي أدوية غير تحت إشراف مختص متابع لحالتك عن قرب عشان متأثرش على صحتك باي شيء سلبي.
وتراكم الدهون في مناطق معينة في الجسم بيدل على لخبطة في الأكل.. ممكن يكون أكلنا في نسبة عالية من النشويات البسيطة والسكريات فمحتاجين نقللهم.. ونعمل نظام غذائي يناسب حالتنا وهدفنا.
وطبعا لازم ناخد بالنا من المجهود البدني وممارسة الرياضة، نبدأ بشيء بسيط لغاية منتعود واحدة واحدة.