وزني زايد ومش ييقل ب الرغم انى باكل خضروات بس مش بيقل انا طولى 164 و
11:49 م الثلاثاء 14 يوليه 2020
وزني زايد ومش ييقل ب الرغم انى باكل خضروات بس مش بيقل انا طولى 164 و وزنى 80
مش بس اكل الخضروات هو اللي هيخلي الوزن ينزل، محتاجين نظامنا الغذائي كله يكون موجه بشكل كامل لانقاص الوزن.