دكتور انا وزنى زايد و مش بيقل وزنى 80 طولى164 وسنى17 اعمل ايه عشاان وزنى
06:41 م الثلاثاء 14 يوليه 2020
دكتور انا وزنى زايد و مش بيقل وزنى 80 طولى164 وسنى17 اعمل ايه عشاان وزنى يقل و المفروض اوصل ل كام كيلو
محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نحدد النظام الغذائي الأنسب ليكي ولجسمك ونعرف احنا محتاجين ننزل كام كيلو .. ونحافظ على المجهود البدني والرياضة بشكل منتظم.