انقاص الوزن الزائد في ضرف شهرين تقريبا Kg15
06:29 م الثلاثاء 14 يوليه 2020
عشان ننقص الوزن محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن يناسب حالتنا الصحية وجسمنا وطبيعة استجابته عشان ننزل بالتدريج ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله.