السلام عليكم ورحمة الله وبركاتو انا ولد عمري 20 وكنت اتمرن حديد و بقالي
06:38 م الثلاثاء 14 يوليه 2020
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتو انا ولد عمري 20 وكنت اتمرن حديد و بقالي اكثر من 6 اشهر موقف تمرين وزني الاول كان 82 دلوقتي 95 وطولي 173 وعندي اراده ان اخس بس بمل من الاكل خلال اسبوع ممكن ومش عارف هل النظام اللي بعملو لنفسي صحيح ام لا بزود بروتين و اقل كرب بس مش بوزن الاكل عايز حاجه احس بفرق بيها فعلا حركتي خفيفه وممكن في الاسبوع اتمرن 3 مرات في البيت ب دمبلز خمسه كيلو لان ماعندي وقت بسبب الشغل وشكرا مقدما
وعليكم السلام.. براڤو عليك انك بتحاول تنزل في الوزن، محتاجين نعمل نظام غذائي مرن عشان متزهق ويكون مناسب لجسمك واحتياجاته والطريقة الانسب لاستجابته وفي نفس الوقت يوصلنا لهدفنا. ونرجع نستمر على النظام الرياضي والتمارين.