وزني 100 كيلو وطلو 170سم كنت يستفسر عن نظام غذائي سهل يمكن إنقاص الوزن
11:46 م الثلاثاء 14 يوليه 2020
وزني 100 كيلو وطلو 170سم كنت يستفسر عن نظام غذائي سهل يمكن إنقاص الوزن خلال فترة ليست بالطويلة بحيث يصل وزني ل ٨٠ كيلو
عشان ننزل في الوزن بطريقة صحية ومتوازنة محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك عشان نقدر نحدد النظام الغذائي والرياضي الأنسب لجسمك والطريقة الانسب لاستجابته.