وصفات طبيعية لزيادة الوزن مع العلم : 170سم/50كغ
11:45 م الثلاثاء 14 يوليه 2020
عشان نزيد في الوزن بطريقة صحية ومناسبة ونقدر نحافظ على الوزن اللي هنوصله، محتاجين نعمل نظام غذائي متوازن فيه كل العناصر الغذائية اللازمة لجسمنا وعشان نحدد النظام دة محتاجين تقييم كامل لحالتك وللي محتاجه جسمك.