السلام عليك ، انا مريض تكسير في الدم بدون سبب وكان في ورم في الطحال والدكتوره
07:15 م الأحد 19 يوليه 2020
السلام عليك ، انا مريض تكسير في الدم بدون سبب وكان في ورم في الطحال والدكتوره قالتلي شيله بعمليه جراحيه وفعلا شيلته حصلي بعدها دوالي مرى وقرحه معده ، الدوالي الجمد لله عملتلها ربط ، اصبح الان المشكله في القرحه وباخدلها علاج من قبل دكتور المنتظير تكوين الدم والحديد بطى وانا الان باخد حقن حديد وقيتامين b12 اريد ان ازيد في الوزن ، شكلي مسببلي مشكله نفسيه بسبب النحافه ، بحاول اتمرن رياضه ، بس مش منتظم لعدم القدره الجسديه ، ، اريد ان ازيد في الوزن واقضي علي النحافه سني٣٣ وزني ٧٤ طولي ١٧٨ سم
لازم نعمل نظام غذائي مناسب لحالتك الصحية عشان متاثرش على صحتك باي شكل من الأشكال.. وعشان نعمل دة لازم نعمل تقييم كامل لحالتك في الاول