مرحبا لدي سمنة واريد ان انقاص الوزن و اريد برنامج صحي وزني الحالي هو 105
07:12 م الأحد 19 يوليه 2020
مرحبا لدي سمنة واريد ان انقاص الوزن و اريد برنامج صحي وزني الحالي هو 105 كلو غرام
عشان ننزل في الوزن محتاجين نعمل تقييم كامل لحالتك ونصمم النظام الأنسب ليك عشان يكون مناسب لجسمك واحتياجاته ونقدر نستمر عليه