انا بعمل دايت بقالى ٤ شهور و كنت كل يوم باكل جزرتين و طماطميتين و فلفل
07:09 م الأحد 19 يوليه 2020
انا بعمل دايت بقالى ٤ شهور و كنت كل يوم باكل جزرتين و طماطميتين و فلفل و خيار كتير و ظهر عليا بقالى فترة لون برتقالي على كف ايدى من جوه و على رجلى من تحت خالص عند الكعب و ساعات بيحصل ضيق تنفس و بشوف زى نور قوى لو كنت مركزة فى حاجة فمش عارفة ايه المشكلة ؟
ممكن يكون الدايت قاسي جدا وجسمك مش بياخد احتياجاته من الطعام.. مش لازم ابدا عشان ننزل في الوزن نقلل الاكل خالص كدة ولا نضر جسمنا